Творчий звіт

Творчий звіт про педагогічну діяльність
учителя початкових класів
СЗШ І-ІІІ ст.с.Немерче
Вовк Наталі Володимирівни

   Великому німецькому філософу ХІХ ст. Еммануїлу Канту належать досить багатозначні слова: „Два винаходи людини можна вважати найскладнішими: мистецтво управляти та мистецтво виховувати”. І сьогодні учителю, як нікому іншому, належить досконало володіти обома мистецтвами, щоб виховати інноваційну особистість учня: духовно багату, соціально адаптовану, фізично здорову, громадянина-патріота, „який розуміє своє значення у розбудові громадянського суспільства, бачить своє місце в ньому, самостійно обирає шлях, напрямок руху до сприйняття демократичних цінностей навіть у тому разі, якщо цей шлях буде тернистим.”
Розвиток та становлення сучасної школи потребує постійних новітніх методів та технологій у розв'язанні проблем навчання, розвитку та виховання підростаючого покоління.
  На освітянській ниві працюю 29 років, учителем початкових класів у середній загальноосвітній школі І - III ступенів с.Немерче.  Закінчила Вінницький державний педагогічний інститут в 1994 р.
  Приділяю велику увагу розвитку логічного мислення школярів на основі власних спостережень. У своїй практиці широко використовую інноваційні форми та методи роботи на уроках.
    Обізнана з нормативно - правовими документами про школу. Постійно працюю над підвищенням свого фахового рівня шляхом перебування на курсах післядипломної педагогічної освіти, районних семінарах, роботи у шкільному та районному методичних об'єднань учителів початкових класів.
   Використовуючи традиційні та інтерактивні методи навчання, головну увагу звертаю на структуру уроку, систематичне і міцне засвоєння учнями програмового матеріалу, урізноманітнюю види самостійної роботи. В зв'язку з цим практикую диференційовані індивідуальні завдання, творчі самостійні роботи; вчу учнів працювати з підручником, довідником, додатковою літературою. Ефективно впроваджую в практику технології інтерактивного навчання. У своїй педагогічній діяльності використовую такі форми організації навчально – виховного процесу, які максимально зорієнтовані на особистість учня. Різні види навчальної діяльності реалізуються на різних етапах уроку, що дає змогу учням брати активну участь у навчальному процесі, виробляти вміння самостійно здобувати знання, узагальнювати, порівнювати, робити висновки, застосовувати знання на практиці.
  Одночасно, реалізуючи навчальні, виховні та розвивальні завдання,  прагну розвинути в учнів колективізм у роботі, товариську взаємодопомогу, організаторські навички й здібності, вміння міркувати, доводити, відстоювати свою точку зору.  Проводжу позакласні заходи, в яких неодноразово приймалю участь сама та залучаю до цього й батьків своїх вихованців. Люблю свою професію, з повагою ставлюся до школярів, вчу розуміти та любити рідне слово, Україну, свій народ.
     Знаю вимоги навчальних програм, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, методику викладання навчальних предметів.
   Ще В. О. Сухомливський писав: «Дати дітям відчути радість праці, радість успіху в навчанні, пробудити в їх серцях почуття гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання. В школі не повинно бути дітей, душу яких гризе думка, що вони ні на що не здатні. Школа повинна бути місцем, де кожна дитина має бути прийнятою такою, якою вона є: зі своїми почуттями, думками, проблемами, навіть невміннями і невдачами. Успіх у навчанні — єдине джерело внутрішніх сил дитини, що народжує енергію для подолання труднощів, бажання вчитися».

    Сучасна школа ставить перед собою завдання не лише навчити учнів грамотно писати, читати і рахувати, а й вчитися самостійно працювати з додатковою літературою, реалізувати свій творчий потенціал, розвивати комунікативні можливості.

Комментариев нет:

Отправить комментарий